Prut Berkley Lightning Shock Red Spin H 2,40 m/30-60 g

Neohodnoceno
 
+ Sleva za registraci až 12% Doprava zdarma Efekt lupa
 

Dvoudílný přívlačový prut Berkley Lightning Shock Red Spin H s délkou 2,40 m, ergonomickou rukojetí, Titanium Oxide očky a stylovým blankem s vrhací zátěží 30-60 g.

Dostupnost Skladem
Cena 1 619,01 Kč bez DPH
1 959 Kč    
Kód produktu 1511874
Značka BERKLEY
Kategorie Přívlačové pruty
Záruka 2 roky
 

Berkley Lightning Shock Red Spin H 2,40 m/30-60 g

Dvoudílný přívlačový prut Berkley Lightning Shock Red Spin H s délkou 2,40 m, ergonomickou rukojetí, Titanium Oxide očky a stylovým blankem s vrhací zátěží 30-60 g.

Vlastnosti a parametry prutu Berkley Lightning Shock Red Spin H:

  • Prut Berkley Lightning Shock Red Spin H má skutečně fantastickou akci, stylový blank se špičkou absorbující maximum chvění pro rozpoznání nejjemnějších záběrů, ergonomicky tvarovanou transparentní gumovou rukojeť s hliníkovými vložkami pro snížení hmotnosti prutu a vložky oček z oxidu titaničitého, které zabraňují opotřebení vlasce.
  • Délka prutu: 2,40 m.
  • Počet dílů: 2.
  • Transportní délka prutu: 120 cm.
  • Vrhací zátěž prutu: 30-60 g.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Berkley je americká značka rybářských potřeb, kterou v dnešní době oceňují rybáři po celém světě. V nabídce rybářských potřeb značky Berkley najdeme zejména pletené šňůry, vlasce, rybářské pruty, rybářské navijáky, podběráky, batohy a tašky, pouzdra na pruty, vláčecí nástrahy pro sladkovodní i mořský rybolov, ale i stylové rybářské oblečení a mnoho dalších kvalitních produktů, potřebných pro úspěšný rybolov.

Historie značky Berkley je velmi zajímavá. Všechno to začalo ve Spirit Lake, Iowa, v červnu 1937, kdy 16-letý Berkley Bedell vzal 50 dolarů ze svého výdělku, aby mohl začít podnikat, prodávat své ručně vázané mušky do obchodů s rybářským náčiním a rybářům na dovolené. Ve své ložnici v horním patře, s vlasy ostříhanými od rodinného psa Stubbyho a peřím z kuřat na dvorku, vyráběl mladý Berkley umělé mušky, aby nalákal místní pstruhy a okouny z jejich podvodního krytu. Tehdy založil společnost Berkley Fly Co.

Když Berk v roce 1939 dokončil střední školu, zaměstnával několik dívek z okolí a ty ve svých domovech vyráběly mušky, bource morušového a návazce z ocelových lanek. Podnik brzy přerostl sklep i obývací pokoj Berkových rodičů a rozšířil se do druhého patra místního obchodu s potravinami.

Po absolvování státní univerzity a službě v armádním leteckém sboru se Berk v roce 1945 vrátil do Spirit Lake, aby založil Berkley and Company. Jednoho večera se Berk dočetl o společnosti z Connecticutu, která vyráběla nylonem potažené lanka pro lanoví plachetnic. Po návštěvě jejich závodu začal pracovat na lanku potaženém nylonem, ideálním pro použití v rybářských návazcích. Brzy nato byl představen Steelon Leader, jehož výroba začala právě ve Spirit Lake. Krátce poté bylo navrženo výrazné logo Berkley heart se sloganem „nylonový návazec se srdcem z nerezové oceli“.

Berk se dále začal zajímat o vytlačování nylonového monofilního vlasce. Brzy Berkley uváděl na trh monofilní monofil soukromé značky a také monofil Dew Flex. Pokračující experimentování by brzy přineslo průlomovou inovaci společnosti - Trilene. V roce 1959, Berkley představil Trilene přibližně ve stejnou dobu, kdy DuPont představil Stren. Aby pomohl představit novou šňůru, rozeslal Berk tisíce vzorových cívek šňůry a požádal majitele obchodů, aby to jejich nejlepší rybáři vyzkoušeli na přívlačovém navijáku. Rybáři si vlasec zamilovali a odstartoval úspěšný start Berkley Trilene.

Následující čtyři desetiletí byla pro společnost dobou velkého růstu. V šedesátých letech 20. století vstoupil Berkley do podnikání s pruty, což vedlo v sedmdesátých letech k mezinárodní expanzi. Měkké plastové návnady se objevily v osmdesátých letech 20. století. Od devadesátých let do dnešního dne došlo u všech produktů Berkley k významným technologickým vylepšením. Od začátku společnost Berkley věnovala značné prostředky na výzkum i vývoj a pokračující strategií, která vyústila v nespočet inovací produktů, včetně Berkley Trilene, Lightning Rod, PowerBait, FireLine a v poslední době Gulp!? a Gulp! Alive.